044 364 10 01

Телефонуйте нам!

Телефонуйте нам! гаряча лінія

044 364 10 01
Запитання до спеціаліста

Офтальмологічний центр повного циклу «АЙЛАЗ»

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙЛАЗ» – це новий проект, що з’явився у 2017 році.

У 2005 році був заснований медичний центр «АІЛАЗ», що спеціалізувався у рішенні діагностичних, лікувальних та хірургічних питань в офтальмології.

Медичний центр «АІЛАЗ» отримав вищу кваліфікаційну категорію, сертифікат ISO і протягом усіх років роботи відповідав як міжнародним вимогам сучасного офтальмологічного центру, так і очікуванням пацієнтів.

Постійний розвиток медичного центру, розширення його можливостей і зростання числа пацієнтів, які бажають пройти обстеження і лікування в нашому центрі, викликали необхідність розширення. Одночасно ми ставили перед собою завдання розвитку нових напрямків, яких потребували пацієнти України.

Саме тому в 2017 році з’явився проект «АЙЛАЗ».

Сьогодні ми спеціалізуємося в наступних напрямках:

Головною метою медичного центру «АЙЛАЗ» при визначенні політики в сфері якості є не тільки впровадження в Україні сучасних технологій діагностики та лікування, а й дотримання нових стандартів медичного обслуговування, що базуються на індивідуальному підході, взаємоповазі та довірі.

У новому проекті «АЙЛАЗ» продовжує існувати обраний в 2005 році курс на впровадження в Україні нових сучасних технологій діагностики та лікування та залишається вірний високим стандартам медичного обслуговування.

Створена в медичному центрі система управління якістю є надійною основою для професійного зростання медичного персоналу, підвищення якості та безпеки послуг, забезпечення високої результативності на всіх етапах, починаючи з діагностики і закінчуючи реабілітацією після лікування.

Керівництво медичного центру «АЙЛАЗ» гарантує, що весь персонал центру залучений в систему контролю якості та дотримується міжнародних стандартів діагностики і лікування.

Підприємство бере на себе зобов'язання підтримувати та вдосконалювати свою систему управління якістю для того, щоб максимально задовольняти вимоги і очікування наших пацієнтів, які потребують якісного лікування органів зору.

Нашими пріоритетами є:

  • розширення та збільшення асортименту медичних послуг в сфері офтальмології, яких потребують наші пацієнти;
  • розвиток і впровадження в українську офтальмологію новітніх технологій, щодозволять поліпшити рівень лікування важких захворювань ока;
  • чітке дотримання міжнародних стандартів діагностики та лікування хвороб ока;
  • розвиток диспансерної служби, що дозволяє поліпшити спостереження за пацієнтами з хронічними захворюваннями очей;
  • створення умов для розвитку якості медичних послуг;
  • максимальне використання знань та творчого потенціалу кожного співробітника для забезпечення медичних послуг високої якості повідношенню до кожного пацієнта, який звернувся до лікувального закладу за допомогою.
Відеоекскурсія по центру АЙЛАЗ
Відгуки пацієнтів Залишити відгук

Марина, 10.10.2019 18:49

Розкрити

Так как на мой негативный отзыв был ответ,считаю правильный и честным написать ещё один отзыв.Администрация клиники отреагировала моментально,уже на следующей день мне перезвонили(если честно,чему я была крайне удивлена).Выслушали меня внимательно,сказали о том что сообщат об этом директору и предложили решение этой ситуации.С чего я делаю выводы,что клиника все таки дорожит своей репутацией,и это очень приятно!Надеюсь что мой вопрос решим уже совместно и без конфликтов.А, администрации спасибо за то что не удаляют комментарии и быстро реагируют на них!

Відповідь клініки АЙЛАЗ

Уважаемая Марина
Я знаю о Вашем случае, доктор Левицкий подходил ко мне с Вашей карточкой в день обследования. По причине того, что я так же была занята на приёме, я не смогла сразу уделить ему внимание и только через время (минут 30) мы смогли обсудить с ним Ваш случай. Как Вы сами знаете, он не простой. Я не буду обсуждать его на интернет-просторах. Но ситуация требовала консиллиума (хотя бы заочного) для принятия решения.
Ряд последовательных исследований и заключение (которые были выполнены в разных клиниках страны) на протяжении года или более были противоречивыми и не подтверждали один другой. Это всегда усложняет ситуацию и именно поэтому Вас направил Ваш врач в нашу клинику. Нам необходимо провести Вам ещё одно исследование, которое по Вашему решению перенесено на позже.
Доктор пока назначил Вам лечение, направленное на улучшение состояния поверхности глаза (что улучшит точность диагностики). Мы надеемся, что нам удастся определить точный диагноз и помочь Вам.
Директор Аверьянова

Марина, 09.10.2019 23:40

Розкрити

Надеюсь мой отзыв опубликуют.Я была записана на 16.00,ушла с клиники19.00,за эти три часа мне было уделено времени от силы минут 20-30.Все остальное время я только и слышала "ждите"!!!Это простите как называется?Пока врач меня отправил на дообследование которое занимает минут пять,он начал принимать других клиентов.И я снова ждала.Больше всего я была удивлена словами врача:"Вот надо сделать ещё одно обследование,на которое надо записаться на другой день,а потом я Вам напишу заключение" Ни чего конкретного я не услышала,кроме того о что мне ещё несколько раз надо прийти. Я очень не довольна!Я отдала 860грн,за три часа своего времени,которое я провела в пустую!!!!

Тетяна, 28.09.2019 10:19

Розкрити

Дякую, за надану допомогу в лікуванніі очей.