- Про «АЙЛАЗ»
-
Методи лікування
Лазерна корекція Лікування катаракти Лікування короткозорості Ортокератологія (нічні лінзи Precilens, Paragon) Корекція астигматизму Лікування глаукоми Внутрішньоочні (факічні) контактні лінзи Лікування захворювань сітківки Лікування кератоконусу Лікування кератитів Лікування косоокості Лікування сухого ока IPL Контактні лінзи Апаратні методи лікування зору Оптика
- Хвороби очей
- Запитання та відгуки
- Контакти
- Головна »
- Про «АЙЛАЗ» »
- Публікації фахівців »
- Волошин Ярослав Ігорьович: публікації »
- Як привернути увагу громадськості до здоров’я о...
Як привернути увагу громадськості до здоров’я очей? Великобританія
У Великобританії провели нове дослідження, встановивши у 8-ми торгових центрах станцію перевірки здоров’я під назвою Pop-Up. Експеримент показав, що п’ята частини покупців усвідомлювала необхідність тестування внутрішньоочного тиску в своїх очах і зацікавилася чинниками ризику глаукоми.
Дійсно, саме високий внутрішньоочний тиск є основним чинником ризику для «первинної глаукоми» (ПВКГ), найпоширенішої форми глаукоми, а також інших форм захворювання.
Проблематика дослідження
Дослідники з Лондонського університету запросили перехожих відповісти на питання про здоров’я їх очей, про «зоровий тиск», і пройти простий тест для перевірки внутрішньоочного тиску за допомогою ручного «тонометра». В цілому, 858 добровольців погодилися відповісти на питання про здоров’я своїх очей, а 768 з них погодилися пройти тестування.
У половині випадків добровольцям було також запропоновано пройти тестування артеріального тиску, щоб з’ясувати, чи може ця широко відома загальна перевірка стану здоров’я підвищити ефективність тесту внутрішньоочного тиску. Комбіноване тестування проводилося в інший день в порівнянні з тестом тільки внутрішньоочного тиску.
Дослідження показало, що тільки 19% покупців знали що-небудь про свій внутрішньоочний тиск, включаючи тонометричний тест для нього; на відміну від 71%, які мали деякі знання про свій загальний тиск.
Результати експеримента
Станції Pop-Up Health Check були створені в торгових центрах в Брістолі, Кембриджі, Ковентрі, Нортгемптоні, Ноттінгемі, Престоні та Сток-он-Тренто. Доктор Лора Едвардс, науковий співробітник офтальмологічної лікарні Мурфілда та керівник досліджень, зазначила: «Проінформованість про зоровий внутрішньоочний тиск серед населення вкрай низька. Незважаючи на те, що для точного діагнозу глаукоми потрібно багато тестів, ми хотіли подивитися, як такий експеримент зміг би підвищити обізнаність про важливість цього аспекту здоров’я очей. Все більше людей взаємодіяло з нашими Pop-Up станціями в ті дні, коли проводилося обстеження здоров’я очей разом з тестуванням артеріального тиску, це говорить про те, що можна просувати незнайоме повідомлення про стан здоров’я, зіставляючи його з тим, яке є більш знайомим публіці. Ми сподіваємося, що наші висновки можуть послужити основою для стратегій суспільної охорони здоров’я, які привертають увагу громадськості до здоров’я очей і сприяють підвищенню обізнаності про важливість регулярних обстежень очей».
Дослідження опубліковане у відкритому доступі в журналі BMJ Open.
Залишити відгук про клініку «АЙЛАЗ» , 05.09.2021 18:19:00
Шановні пацієнти! Ви можете залишити відгук про ваше відвідування клініки «АЙЛАЗ» і про роботу наших фахівців.